Filtriraj Prikazuje 1 - 20 od 63 rezultata
Kategorije

Dugi vikend u zemlji čudesa – autorizirana biografija Pips Chips & Videoclips (tvrdi uvez)

49,00 Kn

“… i 21 godinu nakon objave “Dugi vikend u zemlji čudesa” čita se s jednakim guštom kao što se mogla čitati i 1997. godine. Razloga za taj gušt je dosta, no ako treba izdvojiti ključna tri, onda su to Antina strast za bendom kojeg se uhvatio “portretirati” ovom knjigom i njegov oduvijek krasan stil pisanja, ali i činjenica da je u Ripperu pronašao izuzetno elokventnog i inteligentnog sugovornika čije promišljene i/ili provokativne rečenice čine dobar dio ove knjige. Onaj treći razlog odnosi se na činjenicu da su Pipsi u 90-ima bili jedan od najvažnijih i najzubudljivijih bendova ovdašnje rock i pop glazbe čija je turbulentna karijera s nizom (ne)logičnih zaokreta dušu dala za jednu biografsku rock knjigu” Aleksandar Dragaš u Predgovoru reizdanju.

Opis

Od prvog dana kada smo otvorili glazbenu knjižaru, jedna od najtraženijih, a istovremeno i najnedostupnijih knjiga, bila je “Dugi vikend u zemlji čudesa”, biografija benda Pips Chips & Videoclips iz pera Ante Perkovića. Kroz svih ovih osam godina koliko Rockmark postoji, ni autoru ni bendu nije imalo smisla raditi novo, nadopunjeno izdanje knjige iz 1997., jer bi tako sama biografija izgubila svoju čar. Stoga nam nije preostalo ništa drugo već jednostavno reizdati “Dugi vikend u zemlji čudesa” u svom izvornom izdanju, na zadovoljstvo fanova i benda” Krešimir Blažević, Rockmark.

“… i 21 godinu nakon objave “Dugi vikend u zemlji čudesa” čita se s jednakim guštom kao što se mogla čitati i 1997. godine. Razloga za taj gušt je dosta, no ako treba izdvojiti ključna tri, onda su to Antina strast za bendom kojeg se uhvatio “portretirati” ovom knjigom i njegov oduvijek krasan stil pisanja, ali i činjenica da je u Ripperu pronašao izuzetno elokventnog i inteligentnog sugovornika čije promišljene i/ili provokativne rečenice čine dobar dio ove knjige. Onaj treći razlog odnosi se na činjenicu da su Pipsi u 90-ima bili jedan od najvažnijih i najzubudljivijih bendova ovdašnje rock i pop glazbe čija je turbulentna karijera s nizom (ne)logičnih zaokreta dušu dala za jednu biografsku rock knjigu.

Nažalost, nastavak “Dugog vikenda” nikada nećemo dobiti, ali za utjehu nam ostaje povratak ovoj krasnoj knjizi kojom je Ante najavio knjigu “Rundek” (2013.) o liku i djelu bivšeg lidera Haustora i gotovo jedinog aktera novog vala koji nije izgubio kompas nakon svršetka tog “pokreta”, ali i niz biografskih knjiga iz pera drugih publicista pa tako i biografiju Johnnyja B. Štulića “Fantom slobode” (2005.) Hrvoja Horvata ili “Trening za umiranje” (2006.) ovog autora o Hladnom pivu. Isto tako treba biti fer i reći da su jednu prvu takvu rock biografiju, onu o Bijelom dugmetu pod naslovom “Ništa mudro”, 1981. godine objavili “učitelji” svih spomenutih u ovom odlomku – također nažalost pokojni Darko Glavan i Dražen VrdoljakAleksandar Dragaš u Predgovoru reizdanju.

IZDVOJENO