Boris Hrepić Hrepa: Našao sam dobar bend – Glazbeno odrastanje u Splitu 80-ih + CD
4,90 €
Na zalihi
Autor | Boris Hrepić Hrepa |
---|---|
ISBN | 9789532802870 |
Izdavač | Večernji list / Dallas Records |
Godina izdanja | 2015. |
Jezik | Hrvatski |
Broj stranica | 223 |
Uvez | Meki |
Vrsta djela | Autobiografija |
Boris Hrepić Hrepa, basist Daleke obale, u svojoj knjizi “Našao sam dobar bend” opisuje splitsku glazbenu scenu osamdesetih i svoje odrastanje u tim godinama kad je “Splitski đir” bio u svojem začetku.
Ovo nije biografija Daleke obale, niti Borisova autobiografija – ovo je subjektivna priča o glazbenom i društvenom odrastanju lišena ikakvih analiza i znanstvenih metoda.
Kako je to bilo ići na prve koncerte, po prvi put čuti neku pjesmu neke tamo “mularije” – takve stvari naći ćete u ovoj knjizi.
Iako je ideja za “Našao sam dobar bend” načeta još davne 2006., sudbina je htjela da se ona obistini u godini u kojoj Daleka obala slavi 30 godina.
Za tu prigodu uz knjigu dolazi CD “Početci” s deset live i demo pjesama Daleke obale u tri različite postave. Nikad nije kasno za naći novi bend – ili novu knjigu.
“Premda se u prvom redu bavi glazbom, pa je, uzgred rečeno, osoban, no temeljit dubinski kop u lokalnu scenu lišen pretjerivanja i brutalno iskren u prosudbama, Hrepina storija ima mnogo širi doseg. Rekonstruiravši uspješno i vrijeme i prostor u kojem je smještena, ona je i svojevrsna freska danas itekako mitizirane epohe”
– Zlatko Gall, glazbeni kritičar, novinar i pisac
Dostavljate li u inozemstvo?
Dostavljamo – sve osim alkoholnih i drugih pića. Sorry!
Koja je cijena dostave?
Cijena dostave ovisi o težini paketa i mjestu slanja. Početna cijena dostave za Hrvatsku je 4,50 EUR, za inozemstvo 7,50 EUR. Točna cijena dostave prikazat će se u košarici nakon unosa adrese i bit će vidljiva prije samog završetka narudžbe.
Nudite li besplatnu dostavu?
Nudimo, ali samo unutar Hrvatske. Besplatnu dostavu možete ostvariti pri narudžbi od minimalno 50 EUR i isključivo pri plaćanju unaprijed - besplatna dostava NE VRIJEDI za plaćanje pouzećem. Opciju besplatne dostave potrebno je odabrati pri naručivanju, ne primjenjuje se automatski!
Koji je rok isporuke?
Za Hrvatsku do 5 radnih dana, za inozemstvo do 15 radnih dana. Napomena kako je moguće da pri velikoj potražnji i okolnostima otežanog rada dođe do produljenja rokova isporuke. U rokove isporuke ne računa se dan na koji je napravljena narudžba. Narudžbe napravljene do 12 sati radnog dana otpremaju se taj dan.
Mogu li birati dan i vrijeme dostave?
Nije moguće birati dan ili vrijeme dostave, to ovisi o dostavnim službama koje su naši ugovorni partneri i koje imaju svoje uvjete. Nakon što je paket poslan, nije moguće mijenjati adresu dostave.
Živim u zgradi, hoće li mi paket biti dostavljen do vrata mog stana?
Paketi se dostavljaju do ulaza u stambeni ili poslovni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu i to ovisi o uvjetima dostavne službe.
Koji su načini plaćanja?
Možete platiti kreditnim i debitnim karticama, općom uplatnicom, virmanom, PayPalom i pouzećem. Iznimka za pouzeće su ulaznice, njih šaljemo isključivo nakon uplate. Narudžbe također možete platiti (gotovinom i karticom) pri preuzimanju u trgovini.
Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod?
Ako je proizvod u originalnoj ambalaži, nekorišten i neoštećen, moguće ga je vratiti u roku od 14 dana. Ako želite otkazati narudžbu i vratiti proizvod, prvi korak je da nam na mail pošaljete ispunjen obrazac o povratu koji možete skinuti na poveznici OVDJE – nakon čega ćemo se javiti s daljnjim uputama. Ako želite napraviti zamjenu, javite nam se na mail [email protected]
Gdje se nalazi vaša trgovina?
Nalazimo se u Zagrebu, u Ulici Hrvatske bratske zajednice 4 (ispod zgrade NSK), preko puta zagrebačkih fontana. Ispred trgovine ima parking. Možete i virtualno prošetati našim dućanom na poveznici OVDJE
Mogu li narudžbu preuzeti u trgovini?
Apsolutno! Pri odabiru načina dostave odaberite preuzimanje u Rockmarku, a platiti možete odmah pri naručivanju ili po preuzimanju.
Jesu li su svi proizvodi na webshopu dostupni i u trgovini?
Jesu! Međutim uvijek postoji šansa da nam se potkrala greška ili da se proizvod brzo rasprodao. Sve što je na webshopu nije nužno uvijek raspoloživo – proizvod koji trenutno nije dostupan ne može se dodati u košaricu i moguće se jedino predbilježiti na listu čekanja. Ako neki proizvod nije dostupan ili tražite nešto što nemamo u ponudi, uvijek nam se možete javiti za dodatne informacije o dobavljivosti.
Kako vas mogu kontaktirati?
Na dva načina! Možete nam se javiti na mail [email protected] i na telefon 01/5392-430. Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 9 do 20 sati, a subotom radimo od 10 do 14.
Za ostala pitanja i objašnjenja pročitajte naše UVJETE O KUPOVINI na poveznici OVDJE