Filtriraj Prikazuje 1 - 20 od 61 rezultata
Kategorije

Idoli i poslednji dan

99,00 Kn

Ovu biografiju čine svjedočanstva samih članova, ali i mnogih drugih ljudi koji su prisustvovali vremenu, događajima i pomami koja je pratila Idole. Ovo djelo je značajno zbog toga što za cilj ima ne samo kronologiju jedne muzičke grupe, već i povijesni trenutak i kontekst koji je omogućio stvaranje ovakvog fenomena.

Na zalihi

Opis

Biografija Idoli i poslednji dan bitna je zbog svjedočanstva samih članova, ali i mnogih ljudi koji su prisustvovali vremenu, događajima i pomami koja je pratila bend. Ovo djelo je značajno zbog toga što za cilj ima ne samo kronologiju jedne muzičke grupe, već i povijesni trenutak i kontekst koji je omogućio stvaranje ovakvog fenomena.

Kada smo počeli da radimo na ovoj knjizi, potpisnik ovih redova je o Idolima znao samo da ne mogu da spavaju i uče bez nje. Vođen predrasudama i nedovoljnom upućenošću, početak rada na ovoj knjizi je kao jedinu referentnu tačku imao autorkinu strast prema ovom bendu i svemu što su oni radili i predstavljali. Strpljivo radeći na ovoj biografiji benda, autorka je otkrivala pre svega meni, a onda i vama koji se odlučite da je pročitate, svet dečačke (ne)snalažljivosti, religijskog misticizma, kraja adolescencije, opskurnih sovjetskih pesnika, nesrećnih ljubavi, pogrešnih životnih izbora, preispitivanja osnovnih životnih načela…

Čitajući ovu knjigu, otkrićete pre svega kako je moguće da je jedna grupa tako različitih ljudi uspela da kroz alhemijski proces, sa ne previše muzičkog znanja (što za rock and roll nikada nije bila presudna stvar), stvori muziku koja već skoro četiri decenije uspeva da i dalje bude inovativna i provokativna.

Njihove različitosti (kulturne, ekonomske, intelektualne i mnoge druge) tokom perioda od ne više od četiri godine, vodile su ih u najrazličitija iskušenja koja su na kraju rezultirala i definitivnim razlazom. Pucala su prijateljstva, gitare, menjali su se članovi benda, ali kada se podvuče crta ispod svedočanstva uobličenog u ovoj knjizi, ostaje jedan album koji je 1985. godine proglašen najboljim albumom jugoslovenske muzičke scene. Nadam se da će vas ta neupitna činjenica podsetiti ili naterati da otkrijete album Odbrana i poslednji dani, koji večno svež stoji kao testament jednog vremena, nepresušne kreativne energije i duhovne povezanosti ovih beogradskih dečaka.” Vladimir Manigoda