Baština – Kako sam preživio splitske devedesete i prvih 10 godina TBF-a

7,90 

Na zalihi

Autor

Nikola Čelan

ISBN

9789535974505

Izdavač

Sjeverni pol d.o.o.

Godina izdanja

2017.

Jezik

Hrvatski

Broj stranica

191

Uvez

Meki

Vrsta djela

Biografija

Nikola Čelan jedan je od osnivača The Beat Fleeta, klape Iskon i pokretač i frontmen grupe Libar  predstavlja svoj književni debi – Baština – memoar o splitskoj glazbenoj sceni devedesetih godina, kada se sviralo u atomskim skloništima i klubovima – Rock FM-u, Brodosplitu, Menzi, Kadi…

Baština osim detalja o osnivanju TBF-a, po mnogima najznačajnije dalmatinske grupe zadnjih nekoliko desetljeća, govori o devedesetim godinama u kojima su mladi sami sebi organizirali zabavu na ulicama punim droge i nerijetko nasilja. Rekli bismo da će mlađima ovo djelo omogućiti da TBF-ove stihove stave u kontekst, a suvremenike tog vremena vratiti u doba kada su se dobre stvari dijelile na kazetama.

Prva trećina knjige kronološki pokriva prve četiri godine TBF-a, dok se druga trećina tiče više onodobne splitske alternativne scene “koja je u ratnim vremenima bila jedini naš kontakt s tadašnjim svjetskim zbivanjima, budući da smo pokušavali proizvoditi barem glazbenu umjetnost kakva se tada proizvodila u svijetu”, a treći dio knjige kronološki pokriva posljednje razdoblje ’90-ih godina, kad Čelan već odavno nije bio član benda ali je s njim nastavio surađivati kroz razne multimedijalne projekte.

Dostavljate li u inozemstvo?
Dostavljamo – sve osim alkoholnih i drugih pića. Sorry!

Koja je cijena dostave?
Cijena dostave ovisi o težini paketa i mjestu slanja. Početna cijena dostave za Hrvatsku je 4,50 EUR, za inozemstvo 7,50 EUR. Točna cijena dostave prikazat će se u košarici nakon unosa adrese i bit će vidljiva prije samog završetka narudžbe.

Nudite li besplatnu dostavu?
Nudimo, ali samo unutar Hrvatske. Besplatnu dostavu možete ostvariti pri narudžbi od minimalno 50 EUR i isključivo pri plaćanju unaprijed - besplatna dostava NE VRIJEDI za plaćanje pouzećem. Opciju besplatne dostave potrebno je odabrati pri naručivanju, ne primjenjuje se automatski!

Koji je rok isporuke?
Za Hrvatsku do 5 radnih dana, za inozemstvo do 15 radnih dana. Napomena kako je moguće da pri velikoj potražnji i okolnostima otežanog rada dođe do produljenja rokova isporuke. U rokove isporuke ne računa se dan na koji je napravljena narudžba. Narudžbe napravljene do 12 sati radnog dana otpremaju se taj dan.

Mogu li birati dan i vrijeme dostave?
Nije moguće birati dan ili vrijeme dostave, to ovisi o dostavnim službama koje su naši ugovorni partneri i koje imaju svoje uvjete. Nakon što je paket poslan, nije moguće mijenjati adresu dostave.

Živim u zgradi, hoće li mi paket biti dostavljen do vrata mog stana?
Paketi se dostavljaju do ulaza u stambeni ili poslovni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu i to ovisi o uvjetima dostavne službe.

Koji su načini plaćanja?
Možete platiti kreditnim i debitnim karticama, općom uplatnicom, virmanom, PayPalom i pouzećem. Iznimka za pouzeće su ulaznice, njih šaljemo isključivo nakon uplate. Narudžbe također možete platiti (gotovinom i karticom) pri preuzimanju u trgovini.

Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod?
Ako je proizvod u originalnoj ambalaži, nekorišten i neoštećen, moguće ga je vratiti u roku od 14 dana. Ako želite otkazati narudžbu i vratiti proizvod, prvi korak je da nam na mail pošaljete ispunjen obrazac o povratu koji možete skinuti na poveznici OVDJE – nakon čega ćemo se javiti s daljnjim uputama. Ako želite napraviti zamjenu, javite nam se na mail [email protected]

Gdje se nalazi vaša trgovina?
Nalazimo se u Zagrebu, u Ulici Hrvatske bratske zajednice 4 (ispod zgrade NSK), preko puta zagrebačkih fontana. Ispred trgovine ima parking. Možete i virtualno prošetati našim dućanom na poveznici OVDJE

Mogu li narudžbu preuzeti u trgovini?
Apsolutno! Pri odabiru načina dostave odaberite preuzimanje u Rockmarku, a platiti možete odmah pri naručivanju ili po preuzimanju.

Jesu li su svi proizvodi na webshopu dostupni i u trgovini?
Jesu! Međutim uvijek postoji šansa da nam se potkrala greška ili da se proizvod brzo rasprodao. Sve što je na webshopu nije nužno uvijek raspoloživo – proizvod koji trenutno nije dostupan ne može se dodati u košaricu i moguće se jedino predbilježiti na listu čekanja. Ako neki proizvod nije dostupan ili tražite nešto što nemamo u ponudi, uvijek nam se možete javiti za dodatne informacije o dobavljivosti.

Kako vas mogu kontaktirati?
Na dva načina! Možete nam se javiti na mail [email protected] i na telefon 01/5392-430. Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 9 do 20 sati, a subotom radimo od 10 do 14.

Za ostala pitanja i objašnjenja pročitajte naše UVJETE O KUPOVINI na poveznici OVDJE

IZDVOJENO