Filtriraj Prikazuje 1 - 20 od 61 rezultata
Kategorije

70 priča o albumima povodom 70 godina od prvog izdanja (tvrdi uvez)

99,00 Kn

Na zalihi

Opis

Povodom obilježenog Nacionalnog dana albuma, Hrvatska diskografska udruga predstavila je knjigu 70 priča o albumima povodom 70 godina od prvog izdanja glazbenih kritičara Hrvoja Horvata i Zlatka Galla te time prikazala neke od najznačajnijih glazbeno-umjetničkih djela hrvatske diskografije.

U knjizi se među pričama nalazi prvi album na našim prostorima – album Ive Robića, “Pjeva vam Ivo Robić”, a s njime i kultni album Naši dani Grupe 220 koji predstavlja prvo diskografsko rock ostvarenje na području današnje države. Uz starije albume izvođača poput Gabi Novak, Arsena Dedića, Zvonka Špišića, Drage Mlinarca i drugih, knjigu čine i priče o albumima nama bližih godina i različitih žanrova, pa se ondje tako mogu pronaći izvođači poput Gibonnija, Hladnog piva, Ede Maajke, Olivera Dragojevića, Gustafa, Urbana i mnogih drugih.

“70 priča o 70 longplejki s domovnicom hrvatskih izdavača koje imamo uvezane u ovom izdanju, moram odmah naglasiti, nisu nikakav „the best of“ hrvatskih dugosvirajućih ploča u razdoblju od njihove pojave na ovamo; ovaj spomen na početak najreprezentativnijeg formata u diskografiji zamišljen je kao works in progress, svojevrsni ‘radovi u tijeku’.

Njegovi autori, uvaženi rock-kritičari i glazbeni pisci Zlatko Gall i Hrvoje Horvat, pokušali su iz perspektive dugogodišnjih recenzenata hrvatske glazbe, i diskografije posebno, za prvu etapu ambiciozne i hvalevrijedne zadaće što ju je pred sebe stavila Hrvatska diskografska udruga kao krovna diskografska organizacija, predstaviti najširu moguću lepezu pop-rock idioma koji su se javljali na našoj sceni, kako kao originalni izraz autentičnog muzičkog jezika, tako i kao lingua franca planetarne pop kulture. Mnogi od ovdje odabranih LP-ja što su stekli najšire prepoznavanje, osvojili prestižna priznanja, rušili granice prodaje, u društvu su s onima koji nisu stigli dalje od kultnog statusa ili su se ukopali na granicama žanrovskih međaša, često tek kao putokaz sretnijima i uspješnijima. A mnogo više njih, stotine njih, čekaju da u budućim pričama budu predstavljeni ili, bolje rečeno, da ih ponovno preslušamo. (…)”, iz predgovora urednika knjige, Siniše Škarice.

IZDVOJENO